Diablo 4 beta verzija u martu bila je ogroman uspeh za Blizzard, sa milionima igrača koji su se prijavili i u pretprodaji i za otvorene beta verzije. Sada, Blizzard je imao vremena da prođe kroz povratne informacije i primeni niz promena pre lansiranja. Pored toga, Diablo 4 je upravo dostigao novu prekretnicu, zvanično ušavši u gold fazu produkcije.
Od ove nedelje, Diablo 4 je postao “zlatan”, što u suštini znači da je igra završena i spremna za pretvaranje u fizičke kopije za konzole. Tipično, ovo je dobar znak da će igra biti objavljena na planirani datum objavljivanja, iako postoje retki slučajevi kada je igra odložena nakon što je gold, kao što je Cyberpunk 2077. Diablo 4 bi trebalo da bude objavljen na 6. juna za PC, Xbox Series X/S i PS5.
Pored najave nove prekretnice, Blizzard je takođe nedavno otkrio neke od većih promena koje je napravio u igri nakon beta verzije u martu. Na osnovu povratnih informacija dobijenih kroz testiranje gejmpleja, Blizzard pravi značajne izmene u dungeonima kako bi minimizirao količinu povratka potrebnog za završetak, tim je takođe povećao učestalost događaja u njima sa 10% na 60%.
Sve klase su takođe imale prilagođavanja ravnoteže. Varvari i nekromanti se nerfuju, pri čemu Varvari nanose manje štete, a Nekromanserove sluge imaju manje healta. Druidi, Rogues i Sorcerers ipak dobijaju poboljšanja, uključujući povećane bonuse veština, brži cooldown i niže troškove mane.
Takođe su napravljene promene u drugim elementima igre, kao što su korisnički interfejs i druge promene kvaliteta, koje možete pronaći klikom na ovaj link.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.