Star Wars Jedi: Survivor je bio odložen od planiranog datuma objavljivanja u martu do kraja aprila u pokušaju da se igra dotera pre objavljivanja. Nažalost, igra je stigla krajem prošle nedelje u prilično lošem stanju za sve platforme.
Čini se da je Survivor mogao da provede još malo vremena u razvoju. Igra je zvanično postala dostupna svim igračima nakon niza pozitivnih kritika štampe ranije ove nedelje. Nekoliko od ovih pregleda je pominjalo tehničke probleme, ali je istaklo da nisu imali pristup zakrpi od prvog dana. Zakrpa od prvog dana je verovatno pomogla u rešavanju nekih problema, ali očigledni problemi i dalje ostaju.
Igra je već u petak dobila “Mostly Negative“ rejting na Steam-u, što je ukupan rezultat od preko 1.000 dosadašnjih recenzija, pozitivnih i negativnih. Sada je stanje za nijansu bolje sa Mixed rejtingom od strane 12.100 igrača. Mnogi od njih su brzo ukazali na probleme sa performansama, sa čak i vrhunskim grafičkim karticama RTX 30 i RTX 40 serije.
Ovo nije jednostavan slučaj lošeg PC porta, jer postoje problemi i na strani konzola. Igrači prijavljuju probleme sa nestabilnim frejmrejtom na PS5 konzoli, što dosta utiče na ukupno iskustvo i na probleme tokom borbi, pogotovu kada se radi o otvorenim područjima. Potencijalno rešenje za igrače na PS5 je korišćenje moda fokusiranog na 30FPS, jeste da je nizak fps ali nema nestabilnosti.
Tokom prve misije, postojali su delovi sa AI pratiocima koji su izazvali nestalne brzine kadrova. Na drugoj planeti, kada dođete do prve otvorene oblasti koja se može istražiti, brzina kadrova takođe počinje brzo da se smanjuje, često u opsegu od 30 kadrova u sekundi, što može učiniti borbene sekcije na otvorenim područjima mnogo većim poslom u poređenju sa borbenim delovima u linearni nivoi ili zatvorena područja poput pećina. U ovim izolovanim oblastima, brzina kadrova uglavnom ostaje stabilna.
Takođe sam primetio grafičke probleme prilikom prelaska sa igranja na scene, a ti prelazi mogu biti prilično uznemirujući dok gledate kako se brzina kadrova brzo smanjuje sa 60FPS na 30FPS.
Zbog nestalne prirode režima performansi igre na PS5, teško je preporučiti. Režim kvaliteta igre generalno daje konzistentnije rezultate. Ograničen je na 30 FPS, ali ćete barem imati konzistentnost, što je nešto što režimu performansi trenutno jako nedostaje.
EA i Respawn su već reagovali izdali su obaveštenje da će problemi biti rešeni u narednom periodu kroz niz zakrpi i apdejtova.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.