Sonic Superstars je došao kao ogromno iznenađenje kada je najavljen tokom Summer Game Festa. Pred izlazak novog 2.5D platformera kasnije ove godine, tim je otkrio iznenađujuće poreklo ovog projekta – “konceptualizovan tokom Zoom žurke sa pićem”.
Takahashi Iizuka, kreativni direktor za Sonic the Hedgehog, nedavno je seo sa VGC na intervju gde je izvršni direktor otkrio gomilu informacija o predstojećem Sonic Superstars. Bilo je poznato da Superstars nije vođen od strane Sonic Team, sa jednim od originalnih kreatora Sonic-a ‘Naoto Ohshima’ i njegovim studijom Arzest koji umesto toga vode razvoj. Međutim, Iizuka je sada potvrdio da se 100% razvoja igre upravlja od strane Arzest, rekavši:
“Sonic Superstars je zaista sve razvijen od strane Arzest, ali Sonic Team u Japanu radi sa njima na dizajnu i nekim drugim elementima. Arzest i Ohshima-san su 100% razvijači igre.”
Prošlo je 20 godina otkako se Naoto Ohshima poslednji put bavio Sonicom, što njegov povratak čini još iznenađujućim. Govoreći o tome kako je došlo do ove saradnje, Iizuka je tvrdio:
“Tokom zaključavanja zbog koronavirusa Ohshima-san se javio i organizovali smo Zoom žurku sa pićem koja povezuje Ameriku i Japan. Odlučili smo da se okupimo i samo se zabavimo. Tokom ovog razgovora sam spomenuo da želim da napravim novu 2D Sonic igru, a Ohshima-san je odgovorio: ‘Znaš šta? I ja isto. To zvuči kao zaista sjajna ideja’. Tako da je ono što je počelo kao zaista neformalan razgovor na kraju bilo realizovano.”
Iako je Arzest imao nešto neujednačenu prošlost, Ohshima je tokom decenija stekao veliko poštovanje, pa je uzbudljivo videti ga kako se vraća Sonic-u nakon tako dugog odsustva. Ceo intervju možete pronaći OVDE.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.