Baldur’s Gate 3 i dalje dolazi na Xbox, ali će možda biti potrebno napraviti neke “kompromise” da bi se to postiglo, prema rečima šefa razvojnog tima Larian.
U razgovoru sa IGN-om, osnivač i kreativni direktor Swen Vincke je upitan zašto igra izlazi na PC u avgustu i PS5 u septembru, ali još uvek nema datum izlaska na Xbox Series X/S.
Prema Vincku, problem leži u Microsoft-ovoj politici koja zahteva da igre imaju iste funkcije igranja na Xbox Series X i Series S.
Iako igre na Series S često imaju nižu rezoluciju, frejmrejt ili nivo detalja, to se smatra prihvatljivim od strane Microsofta s obzirom da je manje moćan od Series X. Međutim, ono što se ne smatra prihvatljivim je uklanjanje modova igranja ili drugih funkcija.
Problem je, kako je potvrdio studio u februaru, da split-screen co-op mod radi savršeno dobro na Xbox Series X ali se muči da radi na prihvatljivom nivou na Xbox Series S.
Tim navodno okleva da ukloni split-screen co-op u potpunosti (čime bi verzija za Series X bila manje bogata funkcijama od one za PS5), ali Microsoft-ova politika takođe znači da ne može samo da ga ukloni iz verzije za Series S i zadrži ga u verziji za Series X.
Vincke je objasnio složenost co-op moda: “Igrači su veoma slobodni u onome što rade, slobodniji nego što ljudi očekuju. To znači da mogu ući u veoma veliki grad koji je mnogo gušći nego što ljudi očekuju.
“Mogu se raditi svakakve ludosti, pa je potrebno mnogo optimizacije. Na određenim platformama smo jednostavno brži nego na drugim platformama. Samo nam treba vremena. To je realnost razvoja.”
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.