Starfield se možda zaista oblikuje kao igra koju fanovi očajnički žele da ona bude. Nakon nekoliko kikseva sa Fallout 4 i Fallout 76, Bethesda se čini da ulaže sve što može u Starfield, a poslednje duboko uranjanje u gejmplej pružilo je savršen primer za to. Nedavni prikaz igranja Starfielda je trajao impresivnih 45 minuta u kojem su detaljno opisani glavni sistemi igre u njihovoj najsjajnijoj formi, ostavljajući pritom mnogo nagoveštaja i naznaka onoga što će tek doći.
Jedan po jedan, nekoliko vodećih razvojnih timova Starfielda prezentovalo je svoj deo naučnofantastičnog RPG-a. Borba na zemlji, svemirska borba, prilagođavanje broda, članovi posade, priča i još mnogo toga, svaki je dobio svoje vreme u centru pažnje, pri čemu su programeri jasno objasnili šta fanovi trebaju očekivati i zašto trebaju biti uzbuđeni, uz oprez da ne obećaju previše, kako je uobičajeno za Bethesdu. Ali od svih inovativnih sistema u Starfieldu, kustomizacija likova je možda njegova najdefinišuća karakteristika generacije.
Prilagođavanje likova u Starfieldu postavlja granice
Kao što dobar RPG treba, prošle igre Bethesde obično su imale prilično dobre alate za prilagođavanje likova. Na primer, Fallout 3 ima jedan od najzapamćenijih alata za prilagođavanje likova u celokupnom svetu igara. Nakon što ih je doslovno rodio Liam Neeson, igrači Fallout 3 započinju svoje putovanje biranjem imena, a zatim birajući postavke za pol, rasu, lice i kosu lika.
Odatle, igrači mogu prilagoditi različite kozmetičke karakteristike, poput oblika lica, obrva, očiju, usta i obraza. Alat za prilagođavanje likova u Fallout 3 zatim preskače nekoliko godina unapred i igrači su zaduženi za biranje osnovnih veština lika dodeljivanjem poena u šarmantnoj knjizi SPECIJAL.
Alat za prilagođavanje likova u Skyrimu nema istu funkcionalnost kao u Fallout 3, jer igrači ne mogu birati klasu, ali značajno je unapredio nivo kozmetičkog prilagođavanja u koje su igrači mogli da se upuste. Nakon biranja rase, igrači su zatim pozvani da prilagode nijansu kože, pol i težinu svog lika. Nakon toga, igrači mogu da se prepuste, prilagođavajući razne klizače, od elemenata strukture lica poput nosa, očiju, ušiju i vilice do nijansi kože za pojedinačne delove lica.
Međutim, alat za prilagođavanje likova u Starfieldu čini se kao najbolje od oba sveta. Dizajniran da izgleda kao evidencija zaposlenih u Argos Extractors-u, alat za prilagođavanje likova u Starfieldu počinje tako što igrače tera da izaberu predefinisan profil. Nakon toga, igračima se daju četiri odvojene kategorije za prilagođavanje: telo, lice, pozadina i karakteristike. Prva od njih, telo, daje igračima kružni dijagram koji se koristi za određivanje težine i stasa lika, dva različita stila hodanja i klizač za nijansu kože.
Kategorija lica prati korake Skyrima, ali ga unapređuje pružajući igračima više opcija nego ikad ranije, uključujući čak i prilagođavanje zuba. Međutim, uprkos dodavanju više opcija prilagođavanja nego ikad ranije, alat za prilagođavanje likova u Starfieldu takođe deluje kao najjednostavniji, dodeljujući sve samo jednom ili dva jednostavna klizača koji su lako razumljivi.
Ali prava inovacija u alatu za prilagođavanje likova u Starfieldu dolazi sa njegovom sekcijom pozadine. Nakon što odaberu kako njihov lik izgleda, igrači će zatim izabrati jednu od mnogobrojnih pozadina u Starfieldu koje opisuju kako je njihov lik živeo pre ovog trenutka. Prikaz Starfieldove igre prikazao je 16 pojedinačnih pozadina na ekranu, ali bilo je mesta za još četiri. Ove pozadine se kreću od lovca na zveri do diplomate, profesora i gangstera.
Osim nekih detalja priče, ove pozadine igraču dodeljuju tri veštine sa kojima započinju igru. Bethesda je takođe nagovestila da će ove pozadine biti ključne za neke od zadataka u Starfieldu, pri čemu će se ekskluzivne misije i ciljevi pojedinih pozadina pojavljivati tokom cele igre. Poslednji deo prilagođavanja su karakteristike, set od tri potpuno opciona modifikatora koji mogu uticati na statistike i igranje. Od svih poboljšanja koja Starfield nudi, pravljenje likova možda je najbolje od svega.
Starfield se lansira veoma brzo, i to 6. septembra na PC-u i Xbox Series X/S platformi. Starfield stiže veoma brzo i očekivanja su zaista velika.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.