Vesti

Šta bi Marvel’s Wolverine mogao da nauči od FF16?

Ova 2023. godina je bila izvanredna godina za video igre, sa velikim naslovima i neočekivanim hitovima koji su stalno izlazili, a veliki broj njih tek treba da izađe. 

Jedna od najnovijih AAA igara koja se pridružila toj grupi je Final Fantasy 16, akcijska verzija stare fantasy franšize. Za samo nekoliko meseci, pridružiće se još naslova poput Starfielda, Payday 3 i Marvel’s Spider-Man 2. Izlazak poslednje navedene igre ima posebno značenje, jer Insomniac Games takođe ima u pripremi Marvel’s Wolverine

Fanovi Marvel’s Wolverinea nestrpljivo čekaju da vide kako će ovaj uspešni razvojni tim interpretirati još jednog od najpopularnijih Marvelovih superheroja.

Trenutno, nema određenog datuma izlaska za Marvel’s Wolverinea, ali to što je udaljen nije velika briga. Naprotiv, Wolverine može izvući pouke iz bilo kojih igara koje su izdate u njegovom odsustvu. Wolverine ne samo da može reagovati na prijem Marvel’s Spider-Man 2, već može i naučiti lekcije iz drugih igara poput Final Fantasy 16. Ova dva naslova mogu imati dosta zajedničkog, budući da će Marvel’s Wolverine verovatno više preći na hack-and-slash žanr od prethodnih igara o Wolverinu Insomniac-a. U tom formatu postoje neke strukturalne ideje koje je Final Fantasy 16 istražio, a Marvel’s Wolverine bi trebalo da ih uzme u obzir.

Fokusirane mape u Final Fantasy 16 naglašavaju njegove prednosti

Kroz godine su se formirali određeni trendovi među igrama visokog budžeta, kao što je naglasak na izbrušenoj grafici ili postizanje minimalnog broja sati igranja. Drugi uobičajeni element je određeni stepen nelinearnosti, ponekad manifestovan kao potpuno opet world u kojem igrač može putovati u bilo kom smeru. Često se i dalje moraju započeti važni zadaci na određenim tačkama unutar tog ogromnog mapa, ali u međuvremenu mogu uživati u kretanju kroz takva ogromna okruženja i pronalaženju organskih aktivnosti ili predmeta za sakupljanje.

Međutim, otvoreni svet nije obavezna karakteristika, a određene igre poput God of War Ragnarok i Final Fantasy 7 Remake imaju puno sporednih puteva i opcionih aktivnosti čak i bez toga. U stvari, oba naslova postaju izuzetno linearna u određenim trenucima, oponašajući tamnice i ograničene nivoe koji se često nalaze u starijim igrama. Akcione sekvence u Final Fantasy 16 prate ovaj pristup tako blisko da igra ima arkadni režim sa segmentiranim nivoima, čak i dok glavna igra uključuje prostrana područja kao i svaki drugi Final Fantasy.

Marvel’s Wolverine mora pratiti isti pristup kao i svet FF16-a

Upravo ovaj određeni model sa nekoliko velikih mapa i dalje podeljenih manjih nivoa mogao bi biti odličan za Marvel’s Wolverinea. U poređenju sa Spider-Manom, Wolverine je “zemljaniji”; teorijski može zariti svoje kandže u beton i penjati se po zgradi, čak i preživeti skok zahvaljujući svojim moćima regeneracije, ali Wolverineove moći jednostavno ne omogućavaju organsko putovanje po otvorenom svetu. S obzirom na gotovo garantovanu snažnu fokusiranost na borbu, čak i u poređenju sa čestim tučama u Spider-Man igrama, Marvel’s Wolverine bi se bolje uklopio sa suzdržanijim pristupom.

Specifičan način na koji Final Fantasy 16 pristupa svom svetu je savršen za Wolverinea. Više velikih mapa moglo bi predstaviti različite lokacije u Wolverineovom svetu, budući da je ovaj heroj poznat po putovanjima širom sveta. Određena mesta mogu podržavati putovanje motociklom slično kao FF16-ovi Chocobo-i, a može postojati i glavna središnja tačka nalik na Cid’s Hideaway, možda kroz Wolverineov povratak u Xavierov institut. Koristeći snagu PS5, Clive Rosfield može brzo putovati između takvih mapa i učestvovati u sukobima u otvorenom svetu ili usmerenijim akcionim sekvencama. Korišćenjem istog modela, Marvel’s Wolverine trebalo bi da se istakne iz Marvel’s Spider-Mana, ali bez toga da postane previše linearan, što bi bilo za njegovo dobro.

Marvel’s Wolverine je trenutno u razvoju za PS5 i nadamo se da ćemo uskoro dobiti i neke vesti o datumu izlaska ove očekivane igre jednog od omiljenih heroja iz X Man sveta.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top