Assassin’s Creed Origins je 2017. godine odveo franšizu u novom pravcu sa ogromnim otvorenim svetom, preuređenim borbenim sistemom i raznim RPG mehanikama. Assassin’s Creed Red će nastaviti ovu tradiciju u narednim godinama, ali franšiza se odmara od ovog pristupa i vraća se klasičnoj formuli sa Assassin’s Creed Mirage.
Nakon nadolazećeg naslova, serijal će se uputiti u dugo traženo japansko okruženje i vratiti RPG mehanike. Međutim, poznati insajder John Harker sugeriše da bi igra postavljena u Japanu mogla označiti kraj RPG formule.
Assassin’s Creed je uvek bio poznat po promeni stilova igranja i donošenju velikih promena tokom svog životnog veka. Međutim, poslednje tri igre su sledile sličan pristup, ali bi to moglo da se promeni nakon što franšiza poseti Japan.
S obzirom na to da se Assassin’s Creed Origins smatra igrom koja je gurnula serijal u RPG žanr, fanovi možda neće videti još jedan RPG nakon Assassin’s Creed Red. Ranije je Ubisoft potvrdio da Assassin’s Creed Hexe neće slediti RPG formulu.
Kao takav, ovaj naslov može predstaviti novi stil igranja, inspirišući buduće naslove da iteriraju i unapređuju svoje temelje. S druge strane, Ubisoft bi mogao eksperimentisati sa različitim stilovima u narednim godinama.
RPG formula je dobro radila za Assassin’s Creed i pomogla mu da se proširi nakon nekoliko mlakih unosa. Međutim, fanovi su kritikovali nedavne igre zbog toga što su pretrpane i prevelike po obimu. Kao takav, novi pravac će verovatno pomoći u rešavanju ovih problema.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.