Blizzard je u junu, nakon lansiranja igre Diablo 4, objavio da je to njihova najbrže prodavana igra ikada. Iako nisu naveli tačne brojeve prodaje, sada znamo da je igra privukla preko 10 miliona igrača tokom prvog meseca.
Diablo 4 je lansiran 5. juna, a kupci Ultimate Edition su dobili pristup pet dana ranije. Prema poslednjem izveštaju o zaradi Activisiona, Diablo 4 je u junu privukao preko 10 miliona igrača i pomogao Blizzardu da ostvari prvi kvartal sa milijardu dolara neto rezervacija. Iako su i drugi franšizi poput WoW i Hearthstone doprineli tom ukupnom broju, Diablo 4 je bio glavni pokretač koji je zaradu prebacio preko ivice.
Igrači su između ranog pristupa i dana lansiranja sakupili ukupno 93 miliona sati igranja u igri. Do kraja juna taj broj se popeo na 700 miliona sati provedenih u igri.
Iako je bilo puno pozitivnosti oko Diablo 4 u junu, ovaj mesec je bio drugačija priča. Prva sezona Diablo 4 se približava i igrači će morati da se probiju kroz većinu svojih Renown otključavanja ponovo. Takođe, igrači su pogođeni masivnim nerfovima u pre-season patchu. Blizzard nije učinio slabije buildove efikasnijim, već je umesto toga nerfovao sve, čineći sve klase slabijim u endgame sadržaju. Više o tome možete pročitati OVDE.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.