Odložite baklje i vile jer Ubisoft ipak ne briše neaktivne naloge.
Tokom vikenda, Ubisoft je izazvao kritike zbog svojih politika podataka, sa Ubisoft Support koji ukazuje da se uPlay/Ubisoft Connect nalozi brišu nakon perioda neaktivnosti, uklanjajući pristup kupljenim igrama. Ubisoft je od tada pojasnio ovo, tvrdeći da ne briše nijedan nalog sa kupovinama na njima.
Kada je ova vest prvi put počela da se širi, ukazano je da Ubisoft verovatno zatvara naloge zbog GDPR pravila u evropskim zemljama. Međutim, to se ne bi trebalo primenjivati na one koji su kupili igre, čak i ako se ne prijavljuju duže vreme. U imejlu za IGN, Ubisoft sada tvrdi da iako vrši zatvaranje naloga zbog GDPR-a, ne nastoji da zatvori naloge sa PC igrama koje su kupljene na njima.
Ubisoft je takođe izložio nekoliko kriterijuma koji moraju biti ispunjeni pre nego što počne proces brisanja naloga. Nalozi sa kupljenim PC igrama vezanim za njih “nisu kvalifikovani za brisanje”, dodatno, Ubisoft kaže da obično ne ide na brisanje naloga dok ne nakupi četiri godine neaktivnosti. Izdavač tvrdi da nije zatvorio nijedan nalog bez najmanje četiri godine potpune neaktivnosti.
Zbunjujući deo ovde je da Ubisoft Support Twitter nalog nije objasnio da se nalozi sa kupovinama na njima ne zatvaraju i dao izjave koje ukazuju na suprotno. Neko u Ubisoftu bi verovatno trebao da im pošalje memo.
Naravno, sistem imejla je i dalje malo pogrešan, jer mnogi ukazuju da izgleda malo kao phishing imejl i kao takav, jedan od ovih imejla bi mogao biti uhvaćen u spam filteru korisnika ili odbačen kao prevara. Umesto da nudi link za prijavljivanje korisnika, imejl bi verovatno trebao samo sadržavati uputstva.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.