Uoči izlaska Death Stranding 2019. godine, tvorac igre Hideo Kojima govorio je o naslovu i njegovom žanru, opisujući ga kao ‘Strand-tip’ igru. Iako tada nismo znali šta to znači, Death Stranding doneo je sa sobom neku jasnoću. Međutim, prema autoru, Death Stranding 2 će ponovo redefinisati šta znači ‘Strand’.
U intervjuu koji je sproveo japanski časopis ‘Music Natalie’ (a preveo Kotaku), Kojima je govorio o svom prethodnom otkriću da je cela priča za Death Stranding 2 bila iznova napisana nakon izbijanja pandemije COVID-a, rekavši:
“Na početku je bila tema ‘povezivanja’, a nakon toga sam napravio puno beleški o postavkama likova, idejama za igre i tako dalje. Kako to povezati. Sastavio sam ga dok sam održavao ravnotežu… Ali morao sam sve prepisati zbog korone.”
Kojima je nastavio: “U Death Stranding je bilo pravedno povezivati se, ali sa krizom korone, pseudo-veze poput daljinskih su došle do izražaja. S druge strane, osetio sam da samo takve pseudo-veze neće dovesti do ispunjenih ljudskih života. Ipak, ljudi moraju izaći u spoljni svet i kretati se.”
Kao i sa prvom igrom, verovatno nećemo tačno znati šta Kojima misli pod svim ovim dok sama igra zapravo ne bude objavljena. Bez obzira na to, uzbudljivo je videti da tvorac ne odmara na lovorikama i koristi priliku koju pruža ovaj nastavak da ponovo redefiniše šta znači igrati Strand igru.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.