Dok je Grounded sjajna survival igra, mnogi fanovi studija Obsidian Entertainment postali su fanovi kroz single-player RPG naslove. U jednom trenutku, Avowed je trebao biti više fokusiran na multiplayer kao deo internog napora da se privuku izdavači da pomognu u projektu.
Pre nego što je Microsoft stekao, Obsidian je decenije proveo kao nezavisni studio i stalno je morao da se trudi da održi stvari u pokretu. U posebno lošem periodu između projekata, Obsidian se okrenuo Kickstarter-u kako bi finansirao Pillars of Eternity, odluka koja je na kraju spasila studio od propasti. Avowed je novi RPG iz prvog lica, smešten u istom univerzumu kao i igre Pillars of Eternity.
U delu dokumentarca o 20. godišnjici Obsidiana, suosnivač Feargus Urquhart potvrdio je da je u jednom trenutku “stvarno gurao” da Avowed sadrži multiplayer, jer bi mu to omogućilo da ga proda kao ‘zanimljiviju igru’ izdavačima u nadi da će obezbediti finansiranje i partnerstva kako bi igra bila objavljena.
Gledajući unazad na to, Urquhart kaže da sada veruje da je to bila “pogrešna odluka” i na kraju, Obsidian je odustao od svojih multiplayer nada, delom zbog poteškoća u restrukturiranju uobičajenog toka rada tima kako bi se prilagodio multiplayer i co-op gejmpleju. Sada je Avowed postavljen kao vrsta RPG-a zbog koje većina fanova prati studio.
Avowed još nema datum izlaska, ali se očekuje da će biti lansiran negde u 2024. godini za PC i Xbox Series X/S konzole.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.