Očigledno da se ne nazire kraj tehničkim problemima za igre lansirane ove godine. Ovu sudbinu nije izbegao ni nastavak veoma popularnog Cities Skylines-a, pa je preporučljivo, bar za sada, ostati na igranju istog a ne nastavka.
Pre samog izlaska, developeri razvojnog studija Colossal Order su upozoravali igrače „kako nisu imali dovoljno vremena da optimizuju igru na pravi način“ i ispostavilo se da nisu lagali. To ipak nije sprečilo igrače da Cities Skylines 2 u ovom momentu preuzme poziciju lidera liste kupljeni igara na Steam-u. Očigledno da će se igre bez obzira na poteškoće svejedno uzimati, pa zašto bi i razvojni studiji brinuli o stanju igre koju šalju pred publiku kad ni sama publika previše ne mari za to.
Iz studija kažu kako je u planu bilo da se igra optimizuje i prilagodi za izvođenje u stabilnih 30 sličica po sekundi. Jedan od zaposlenih, izjavio je sledeće:
„30 FPS-a nam je bio cilj od samog starta. Shodno tome smo i pokušali da optimizujemo igru, ali nismo imali dovoljno vremena na raspolaganju. Nema prevelike koristi od visokog FPS-a, jer će rastom grada biti opterećen procesor. Ono što nam je primarno, jeste da se izbegnu usporavanja i da odziv komandi bude pravovremen. Čak smo i simulacijski model gradili oko 30 FPS-a.“.
Takođe, istaknuto je i kako su u planu popravke i niz ažuriranja koja bi izvođenje trebala vremenom da koriguju i da možda nije najpametnije sada krenuti sa igranjem, nego da bi valjalo malo pričekati.
Biće da ga PC igrači neće poslušati, pošto statistika dostupna na Steam platformi ukazuje upravo na to.
Autor: Nebojša Klasanović
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.