PC
Call of Duty franšiza slavi 20 godina postojanja
Pre dvadeset godina na današnji dan Call of Duty je izdat na PC-u nakon što ga je pažljivo razvio Infinity Ward, koji je u to vreme bio sastavljen od tima od samo dvadeset i jednog zaposlenog! Povratkom u sadašnjost vidimo desetine Call of Duty iteracija koje su izašle na tržište, vođene fan bazom koja broji stotine miliona igrača i razvojne timove koji sada broje hiljade zaposlenih.
To je dvadeseta godišnjica Call of Duty franšize, i kakav je to jubilej. Moglo bi se tvrditi da je Call of Duty najprepoznatljivija franšiza igara na svetu. To je titan industrije koji može da privuče milijarde dolara prihoda svake godine. Od 2003. godine, serija je prodala više od pola milijarde primeraka i sakupila više mesečnih aktivnih korisnika nego bilo koja druga franšiza na tržištu.
Od ogromnog uspeha Call of Duty Warzone do stotina miliona COD Mobile igrača, i sve popularnije esports zajednice do raznovrsne scene kreiranja sadržaja, Call of Duty je monumentalna franšiza sa mnogo vrednih grana koje izgleda nikada ne prestaju da rastu.
U poslednjih dvadeset godina, Call of Duty igre su nas odvele od Drugog svetskog rata do daleke budućnosti; od pešadijske borbe do borbi pogonjenih mlaznim paketima visokog oktana. To je serijal koji je privukao pojavljivanje poznatih ličnosti, igre koje se mogu pohvaliti budžetima vrednim stotine miliona dolara, i neke od najambicioznijih prikaza i događaja koje svet igara vidio u poslednjim godinama.
To je brend koji je sinonim za igranje, i – sasvim jednostavno – to je kućno ime kompanije Activision.
Naravno, nije bio savršen serijal. Bilo je nekih odluka zasnovanih na razvoju koje su izazvale zabrinutost kod fanova širom sveta, a dugo su bili izvor stalne debate o temama rasizma, seksizma i toksičnosti koje su raširene u osnovnoj zajednici.
Još uvek postoje očekivanja da je svetla budućnost pred Call of Duty. Za developere, postoji puno potencijala za serijal, i u ovom trenutku, mogla bi bukvalno da ide gde god želi. Sa svakom narednom godinom, igre se prodaju brže i sa više žara, uprkos uobičajenim pritužbama koje se pojavljuju o određenim elementima igre: kretanje, mikrotransakcije, aim-assist i ostalo.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.