Prvi put najavljena pre više od 6 godina, igra Avatar: Frontiers of Pandora konačno će biti objavljena za nešto više od mesec dana. Uoči njene objave, pregledi ove igre otvorenog sveta su sada dostupni – sa konsenzusom da igra izgleda malo previše imerzivno, što dovodi do toga da se mnogi igrači izgube u svetu Pandore.
Sa dolaskom Avatar: Frontiers of Pandora 7. decembra, embargo na pregled igre je sada ukinut, omogućavajući onima koji su imali rani pristup igri da objave svoje mišljenje.
Kako se i očekivalo, čini se da veći deo opšteg gejmpleja dosta podseća na franšizu Far Cry – sa jednim ključnim izuzetkom. Prema mnogima koji su imali priliku da igraju igru, Avatar: Frontiers of Pandora izbegava tipičan princip dizajna otvorenog sveta postavljanja gomile markera za ciljeve svuda. Iako bi to teoretski moglo dovesti do pojačanog osećaja imerzije, veliki broj onih koji su igrali igru tvrdili su da su se izgubili, sa malo ili nimalo osećaja gde treba ići ili šta treba raditi.
Svet poput Avatara Pandore je pun mogućnosti za istraživanje i tako se izgubiti u bujnom zelenilu ne zvuči kao preveliki problem, ali za one koji su probali igru, ovaj ‘prekorekcija’ od Ubisoftove tipične tehnike postavljanja tornjeva i ciljeva svuda izgleda da je izazvalo neke frustriracije.
Međutim, budući da je reč o preview verziji, oni koji su imali priliku da igraju bili su bačeni u svet negde na pola puta kroz priču igre, što znači da nisu imali priliku da se upoznaju sa Pandom i njenim rasporedom.
Naravno, ovaj pregled je samo odabranom broju ljudi dao samo deo igre, pa ćemo morati da čekamo objavljivanje naslova kako bismo videli šta fanovi i opšti igrači misle o igri i njenim principima dizajna. Lično, izgubiti se u zemlji bogatoj kao što je Pandora ne zvuči kao problem, ali videćemo kada Avatar: Frontiers of Pandora stigne za nešto više od mesec dana.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.