PC

Pisac iza Dead Space 3 bi iznova napisao priču kada bi dobio priliku

Posted on

Objavljivanje Dead Space 2008. godine obeležilo je snažan početak za tada potpuno novu franšizu, nudeći iskustvo survival horora koje je uvelo inovativne mehanike u imerzivnoj atmosferi. Nažalost, do izlaska Dead Space 3 2013. godine, serijal je sveden na jednostavnu akcionu avanturu, lišavajući je njene jedinstvenosti. Govoreći o njenim neuspesima, pisac Dead Space 3 sada je otkrio da EA nije dozvolio da “od početka pravimo horor igru”.

U intervjuu na CaptainBribo Podcastu (i transkribovanom od strane PCGamesN), pisac i ko-producent za Dead Space 3 – Chuck Beaver – govorio je o promenama koje bi napravio u Dead Space 3 ako bi imao priliku, rekavši:

“Sada u ovoj teritoriji [Dead Space] remakea, skoro bih potpuno prepravio Dead Space 3, ali bih zadržao bit lorea na kojoj se zasniva, zadržao lore koji otkrijete, i imao bih Ellie tamo ali u drugačijem odnosu [sa Isaacom] i prepravio bih celu glavnu priču.”

Kako se i očekivalo, čini se da promena žanra koja se videla sa Dead Space 3 nije došla od samih developera, već je umesto toga izgleda naložena od strane izdavača EA, pri čemu Beaver navodi:

“Nismo smeli da pravimo horor igru od početka…Plan [sa Dead Space 3] bio je da se proširimo na druge žanrove gejmpleja. Svi ti delovi zajedno ne samo da nisu generisali novu publiku, već su izgubili staru publiku.”

S obzirom da je Dead Space sada oživljen u obliku uspešnog remakea koji je objavljen ranije ove godine, biće zanimljivo videti koje će promene biti napravljene sa svim budućim nastavcima.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version