Call of Duty Modern Warfare 3 je donekle imao problema da stekne naklonost fanova. To je delimično zbog činjenice da je ovogodišnji COD naslov prvobitno bio namenjen da bude DLC za MW2 iz 2022. godine – pre nego što je konačno ‘proširen’ u potpuno plaćeno premium iskustvo. U senci ne baš impresivne kampanje MW3, Activision sada mora da objasni zašto MW3 može da zauzme preko 200GB prostora.
Odgovarajući na kritike fanova na iznenađujuće povećanje veličine fajla MW3 u poređenju sa nedavnim naslovima (koji su se fokusirali na smanjenje ukupne veličine igre), Activision se obratio na svom zvaničnom Call of Duty Twitter nalogu da kaže:
“#MW3 je skoro ovde. U pripremi, želeli bismo da pružimo ažuriranje o veličinama fajlova koje su veće nego prošle godine. To je zbog povećane količine sadržaja dostupnog prvog dana, uključujući open world Zombies, podršku za prenos predmeta iz #MW2, kao i map fajlove za trenutni Call of Duty: Warzone. (Napomena: kao deo naših stalnih napora na optimizaciji, vaša konačna veličina instalacije će zapravo biti manja od kombinovanih prethodnih Call of Duty iskustava).”
Nastavili su, “Možete upravljati svojim Call of Duty fajlovima u sekciji ‘manage files’ menija COD HQ lansera. To uključuje mogućnost deinstalacije specifičnog sadržaja koji trenutno ne igrate aktivno. Delićemo više informacija o lansiranju u narednim danima.”
Za neke, ideja da MW3 ima više sadržaja prvog dana od prethodnih naslova je pomalo neiskrena – posebno jer je igra prvobitno bila namenjena da bude samo DLC za prošlogodišnji naslov. Ipak, dobro je videti da se bar određeni elementi igre mogu odvojeno deinstalirati (poput kampanje igre). Nadamo se da će zaista nastaviti da optimizuju veličinu fajla MW3.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.