S obzirom da je Xbox jedini proizvođač konzola od Velike trojke koji ne potiče iz Japana, Microsoftu je u prošlosti bilo teško da ostvari bilo kakav napredak u tom regionu. Ipak, šef Xbox brenda Phil Spencer je naglasio ciljanje japanskog tržišta – sada otkrivajući da se broj korisnika PC Game Pass u Japanu četvorostruko povećao.
U intervjuu koji je sproveo japanski časopis Famitsu (a preveo Tweaktown), izvršni direktor Xbox Gaming Phil Spencer govorio je o rastućem prisustvu Xboxa u Japanu – barem na PC strani, rekavši:
“Xbox Game Pass ima važno značenje na Xboxu. Posebno je značajan rast PC Game Pass servisa. Veličina japanskog tržišta PC igara se otprilike udvostručila u poslednje tri godine, ali se broj korisnika PC Game Pass četvorostruko povećao. Game Pass raste brže od tržišta, što je sjajno za celokupni Xbox.”
Kao što je pomenuto, Sony i Nintendo su uvek bolje performirali u Japanu u poređenju sa Xboxom, a jedan od ključnih razloga je činjenica da su obe kompanije potekle iz Japana. Ipak, Xbox kao brend je istorijski gledano izbegavao tržište – sve do nedavno sa obnovljenim fokusom Phila Spencera na region.
Biće zanimljivo videti kako će se Game Pass nastaviti razvijati u Japanu, i da li će proizvođač konzola ikada imati pravo prisustvo na tržištu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.