Strauss Zelnick, izvršni direktor kompanije Take-Two Interactive, dugogodišnji izdavač Grand Theft Auto igara, javno je izneo složeni koncept koji bi igrače koštalo više za duže igre.
Predstavio je zbunjujući algoritam koji bi efektivno naterao igrače da plate više za dužu igru na osnovu njihove ‘očekivane upotrebe zabave’.
Jednostavno rečeno, što je igra duža i što se očekuje da je više igrate, više ćete platiti za nju.
Možda je to zbunjujući koncept na papiru, ali donekle ima smisla.
Koliko nas je platilo 60 dolara za nešto poput Grand Theft Auto 5, samo da bi onda igrali igru hiljadama sati tokom naredne decenije?
To je izuzetno dobra ponuda za igrače u tom pogledu.
Zato je Strauss Zelnick tokom finansijskog poziva predložio da postoji jasno monetarno pitanje u igrama, sa ‘frontline cenama’ koje su očajnički niske.
“U pogledu cena za bilo koji vid zabave, u osnovi algoritam predstavlja vrednost očekivane upotrebe zabave, što znači da je vrednost po satu puta broj očekivanih sati plus terminalna vrednost koju kupac percipira u vlasništvu ako je naslov zapravo u vlasništvu, a ne, recimo, iznajmljen ili pretplaćen. I videćete da se to odražava u svakoj vrsti zabavnog vozila.
Po tom standardu, naše frontline cene su još uvek vrlo, vrlo niske jer nudimo mnogo sati angažmana.”
Ako bi Zelnick primenio ovu logiku na prodaju Grand Theft Auto 6 – koji će biti otkriven sledećeg meseca – verovatno bi nosio cenu vrednu nekoliko stotina dolara, toliko se očekuje da će igra biti prostrana.
Srećom, Zelnick je takođe naglasio da izdavači nemaju urođenu sposobnost da utiču na preporučene maloprodajne cene, bez obzira koliko bi to želeli.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.