Starfield je imao zanimljivu putanju. Nakon opsežne i dugotrajne marketinške strategije, igra je pokrenuta sa velikim interesovanjem, privukavši više od 10 miliona igrača u prvom mesecu. Od tada, međutim, rast se znatno usporio, sa naslovom koji je privukao samo par miliona igrača u mesecima koji su usledili.
U septembru, Bethesda je otkrila da je Starfield video više od 10 miliona igrača koji su se okrenuli novom sci-fi RPG-u u mesecu dana nakon njegovog izlaska 1. septembra – tada postajući najveće lansiranje studija ikada. Od tada, međutim, čini se da je ubrzanje znatno usporilo.
Na pozornici na CCXP23, izvršni direktor Xbox Gaminga Phil Spencer ponudio je ažurirane statistike o uspehu Starfielda, rekavši “jedna od posebnih stvari u mom poslu je što mogu da igram igre vrlo rano u razvoju. Zapravo, igrao sam Starfield otprilike u ovo vreme prošle godine i igra je izašla početkom septembra ove godine i mogao sam da kažem kada sam igrao – i činjenica da nisam mogao da prestanem da igram – da će ovo verovatno biti prilično posebna igra. Nikada ne znate kada će nešto biti hit, ali bilo je lepo videti koliko je bila uspešna.”
Spencer je nastavio, “Zapravo, Starfield je sada imao preko 12 miliona igrača od lansiranja Starfielda i još uvek se nalazi među naših 10 najigranijih igara iz naših studija, zato hvala svima na podršci Starfieldu i što ste ga učinili ogromnim hitom.”
Dok 12 miliona igrača svakako nije za potcenjivanje, zanimljivo je videti koliko brzo se čini da je igra pala po broju igrača. Budući da je Starfield naslov Xbox Game Pass, nesumnjivo će nastaviti da privlači nove igrače na dnevnoj bazi, ali je ipak znatiželjno videti koliko brzo se čini da je njen rast usporio od meseca lansiranja igre.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.