Nije velika tajna da je jedan od najrazočaravajućih faktora Battlefield 2042 bio njegov oštar nedostatak efekata uništenja.
Battlefield je uvek bio sinonim za razornost, sa igračima koji su mogli da sruše čitave zgrade tenkovima, helikopterima i eksplozivnim oružjem. U Battlefield 4 postojao je čitav mehanizam koji menja igru pod nazivom ‘Levolution’ koji je video mape promenjene usred igre kao rezultat velikih, razornih promena.
Zahvaljujući oglasu za posao koji se pojavio iz Ripple Effect, studija koja radi na sledećoj igri Battlefield, čini se da se razornost vraća na epski način.
U nedavnom oglasu za posao u Ripple Effect za direktora VFX-a u Kanadi, naglašeno je da tim traži ‘Senior 3D Artist’ da stvori ‘najrealističnije i najuzbudljivije efekte uništenja u industriji.’ Zatim je istaknuto da će ključni deo uloge biti da ‘stvori optimizovane i hiperrealistične in-game VFX.’
To je hrabra misija, posebno sa nedavnim izdanjem igara poput The Finals, koja je pucačka igra koju su kreirali bivši developeri iza Battlefielda da bi se pohvalili onim što su – trenutno – neprevaziđene razorne sposobnosti.
Bez obzira na konkurenciju, to bi mogao biti dramatičan povratak formi za Battlefield, franšizu koja je dugo klizila sve niže niz lestvicu.
2021. godine izdat je Battlefield 2042 i brzo je postao referenciran kao najgora igra u istoriji franšize. Bio je to daleki krik od zlatnog doba serijala, koje se široko smatra da je bilo između 2011. i 2013. godine sa Battlefield 3 i Battlefield 4.
Ako Ripple Effect – i ostali povezani studiji pod zastavom EA – mogu pogoditi detaljnost uništenja, Battlefield 6 (nije potvrđeno ime) mogao bi imati leteći start.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.