PC
Overwatch 2 smanjuje zavisnost od saboraca sa novim apdejtom
Od svog nastanka, serijal Overwatch je razvijena sa timskim radom na umu. Za razliku od drugih multiplayer FPS igara, hero priroda Overwatcha zahtevala je da članovi tima preuzmu određene uloge, uključujući tenkove i healere. U masivnoj promeni za pucačku igru, Overwatch 2 će uskoro znatno smanjiti svoju zavisnost o timskom radu.
Najavu je na svom blogu izneo direktor Overwatch 2, Aaron Keller, deleći glavnu vest, rekavši:
“Overwatch je timski orijentisan, herojski, multiplayer takmičarska pucačina. Heroji, mape i modovi igre su svi dizajnirani da zahtevaju da timovi rade zajedno kako bi uspešno pobedili u meču. Kada tim radi zajedno – svaki igrač koristi svog heroja do svog punog potencijala oslanjajući se jedan na drugog da izvrše strategiju – igra se oseća magično. Stvarno nema drugog FPS-a poput njega. Međutim, kada se to ne događa i igrači svi rade sami, igra je daleko od magične i može postati frustrirajuća. Zavisnost o saigračima može istovremeno biti jedan od najboljih i najgorih atributa naše igre.”
Sa tim, Keller je otkrio da će počevši od Sezone 9, “i tenk i štetni heroji dobiti modifikovanu, smanjenu verziju pasivnog samoisceljenja podrške. To bi trebalo da pruži igračima koji nisu podrška više opcija u pogledu održavanja sebe. Takođe bi trebalo da smanji pritisak na igrače podrške da održe sve žive, budući da pojedinačni igrači sada imaju više kontrole nad svojim healthima.”
Iako je tehnički mala promena, ovo bi moglo imati masivan uticaj ne samo na to kako se igra igra, već i na njen tempo, nivo agresije i još mnogo toga. Iako bi ovo trebalo da dovede do konzistentnijeg iskustva od igre do igre, biće zanimljivo videti kako će dugoročni igrači reagovati na promenu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.