PC
Ubisoft pravda cenu od 70 dolara za Skull & Bones, naziva je AAAA igrom
Nakon preko dvadeset trejlera, višestrukih odlaganja i sedam godina obećanja, Skull and Bones konačno plovi prema svom datumu izlaska ovog meseca. Međutim, problematičan razvoj igre ostavio je više nego nekoliko sumnji.
Pored svoje sopstvene teške istorije, ovaj live service naslov nosi teret uvođenja Ubisofta u svet AAA igara od 70 dolara. Međutim, izvršni direktor kompsnije Ubisoft Yves Guillemot ostaje samouveren i veruje da će igra opravdati ovu cenu.
Tokom Q&A sesije nakon najnovijeg finansijskog izveštaja Ubisofta, izvršnom direktoru je postavljeno pitanje o odluci izdavača da se upusti u cenu od 70 dolara uprkos fokusu na teške live service elemente za ovo izdanje.
Istaknuto je da bi niža cena ili model free-to-play bolje funkcionisali sa ovim pristupom, ali izvršni direktor Yves Guillemot je ostao nepokolebljiv da će Skull and Bones na kraju biti vredan kupovine od 70 dolara. On je rekao:
“Videćete da je Skull and Bones potpuno razvijena igra.”
Takođe je koristio termin ‘AAAA igra’ da definiše Skull and Bones. U prošlosti, Ubisoft je ovaj termin koristio za igre poput Avatar: Frontiers of Pandora, ukazujući na masivne budžete i neverovatne produkcijske vrednosti.
Prema izvršnom direktoru, ponuda ove igre je masivna i isporučuje se sa potpunim iskustvom. Stoga, igrači imaju malo razloga da se plaše da će cena razočarati na duge staze.
Slično tome, stariji producent je nedavno tvrdio da će Skull and Bones imati dosta dugovečnosti.
Iako je Ubisoft možda kasno ispratio trend od 70 dolara, nije jedini. I Capcom i Ubisoft su spremni da debituju sa svojim prvim naslovima od 70 dolara u februaru i martu, sa Dragon’s Dogma 2 koji popunjava prazninu za Capcom.