Devil May Cry je jedna od najboljih modernih franšiza kompanije Capcom. Iako serijal još uvek nije dobio novi nastavak nakon petog glavnog izdanja iz 2019. godine, ostaje jedan od najboljih primera modernog žanra akcije.
Međutim, prva igra je bila verovatno najvažnija za franšizu. Bila je ispred svog vremena 2001. godine, inspirišući franšize poput God of War koje su se nadale da će proizvesti slično fluidne i zadovoljavajuće borilačke sisteme.
Uprkos njenoj nesumnjivoj izvrsnosti, igra je mnogo ostarila u dve decenije. Međutim, direktor Hideki Kamiya je spreman da radi na rimejku ove igre.
Nakon njegovog odlaska iz Platinum Games, Hideki Kamiya je počeo da se dublje upušta u svoje misli i put razvoja igara na YouTubeu dok odgovara na pitanja svojih gledalaca.
Kada su ga pitali o potencijalnom rimejku Devil May Cry, opisao je da ideja zvuči privlačno. Međutim, direktor je takođe zainteresovan da radi na raznim drugim franšizama, uključujući Okami i Bayonetta.
“Voleo bih da napravim takve igre sa modernom grafikom.” -Hideki Kamiya
Priznao je da su mnoge od ovih igara već dobile remastere i HD portove, ali Hideki Kamiya i dalje nalazi razlog da radi na rimejkima. Direktor je takođe nagovestio da bi uveo promene u gejmpleju potencijalnog rimejka Devil May Cry.
U takvom scenariju, očigledna promena bi bila uključivanje Danteovog prebacivanja stila iz četvrtog glavnog izdanja. Ova funkcija je kasnije dodata i u Devil May Cry 3 za Nintendo Switch, dodajući novi nivo dubine igri.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.