PC
Sony planira agresivniji pristup sa multiplatformskim igrama
Tokom nedavnog izveštaja o zaradi Sonija, kompanija je potvrdila da je smanjila svoju prognozu prodaje PS5 u 2024. godini i potvrdila da ove godine neće biti lansirani ekskluzivni naslovi ‘glavnih franšiza’. Da bi nadoknadila ovo, Sony preusmerava svoju pažnju na PC, želeći da bude agresivniji sa svojim multiplatformskim izdanjima.
Sony je prvi put počeo da donosi neke od svojih ekskluzivnih konzola na PC pre nekoliko godina, sa ciljem da PC igračima pruži ukus onoga što propuštaju ne posedujući PlayStation. Međutim, mnogi PC igrači su strpljivi i više nego voljni da sačekaju godinu dana ili više da bi igra stigla na njihovu platformu po izboru. Sada, Sony gleda na PC tržište malo drugačije i želi da bude “agresivan” u donošenju više svojih first-party igara na platformu bržim tempom.
Tokom Q&A sesije na finansijskom brifingu, predsednik Sony-ja, Hiroki Totoki, objasnio je: “U prošlosti, kao što svi znate, želeli smo da popularizujemo konzole, a glavna svrha naslova prve strane bila je da konzolu učini popularnom. Ali postoji sinergija u tome. Ako imamo snažan sadržaj prve strane, ne samo sa našom konzolom, već i sa drugim platformama poput računara, prva strana može se razviti za više platformi, i to može pomoći poboljšanju operativne dobiti. Dakle, to je još jedno na čemu želimo da proaktivno radimo… želeli bismo da budemo agresivni u poboljšanju naših performansi.”
Sony je bio jedan od najglasnijih glasova kada je u pitanju rastući trošak razvoja video igara, što je dovelo do toga da kompanija uvodi eru video igara od 70 dolara sa lansiranjem PS5. Malo je verovatno da će glavna izdanja ponovo pasti na nižu cenu, ali dodavanjem dodatnih platformi, poput PC-a, u kombinaciju, Sony može značajno poboljšati svoju prodaju i nadamo se da će to zaustaviti dalje povećanje cena igara kada stigne sledeća generacija konzola.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.