Prema nedavnim izveštajima, Skull & Bones nije uspeo da privuče značajan broj igrača. Čini se da igra još nije dostigla 1 milion igrača, sa oko 850.000 igrača, uključujući one koji je igraju kroz osmočasovni besplatni probni period.
Prema Insider Gaming, jedan značajan faktor iza loših brojeva igrača igre bio je njena cena, koja je javno i interno kritikovana. Odluka kompanije da igru učini potpuno plaćenom izazvala je neslaganje među članovima projekta. “Mislim da svi znamo da je ovo igra od najviše 30-40 dolara, ali nije u našoj kontroli da određujemo te stvari”, izjavio je jedan zaposleni u Ubisoftu.
Pored toga, izvori su otkrili da je proizvodnja igre kompaniju koštala otprilike 200 miliona dolara tokom decenije razvoja. Uprkos takvom značajnom ulaganju, kompanija ne namerava da povrati trošak. Proizvodnja igre uključivala je stotine developera koji su radili u 11 studija, što je rezultiralo nekoliko promena u kreativnom pravcu i stalnim internim odlaganjima.
Uprkos niskim brojevima, izveštaj tvrdi da je stopa angažovanja igrača igre prilično dobra, sa tipičnim korisnikom koji provodi tri do četiri sata dnevno u igri.
Igra je izdata 16. februara i dobila je mešovit odziv od gaming zajednice. OpenCritic skor je svega 60 sa niskim procentom preporuka i pohvala.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.