Opisan od strane izvršnog direktora Ubisofta kao AAAA iskustvo, Skull & Bones je konačno izdat ranije ovog meseca sa prosečnim kritikama i niskom prodajom. Uprkos negativnom opštem utisku, Ubisoft je odlučio da stavi pozitivan spin na stvar, tvrdeći da je igra postigla “rekordnu angažovanost igrača”.
U saopštenju za štampu koje diskutuje o lansiranju prve sezone igre ‘Raging Tides’, Ubisoft je najavio da je “od lansiranja, Skull and Bones postigao rekordnu angažovanost igrača, sa preko četiri sata prosečnog dnevnog vremena igranja, drugi najviši ikada u Ubisoftu”.
Vrlo je uobičajena taktika videti izdavače koji se hvale brojevima angažovanja za igre koje su se relativno loše pokazale.
Videli smo ovo nedavno sa Call of Duty MW3 – i s obzirom na činjenicu da je rečeno da je Skull & Bones uspeo da privuče manje od 1 milion igrača (uključujući besplatne probe), smisleno je preći na diskusiju o angažovanju.
Sa deset godina razvoja i 200 miliona dolara potrošenih na troškove razvoja, Skull & Bones će zaista zahtevati rekordne nivoe dugoročne angažovanosti kako bi povratio novac.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.