Final Fantasy 7 Rebirth je bio ogroman uspeh sa svojim imerzivnim fantastičnim univerzumom, stvorenim isključivo za PS5. Producent serije Yoshinori Kitase ističe da je pristup ekskluzivnosti omogućio timu da izgradi bogat i detaljan svet bez ograničenja razvoja za više platformi.
U intervjuu za The Washington Post, Christian Svensson je potvrdio ekskluzivnost PS5 za celu trilogiju Final Fantasy 7 Remake.
Kitase je istakao da fokusiranje isključivo na PlayStation 5 omogućava stvaranje besprekorne mape sveta bez ekrana za učitavanje sa raznovrsnom geografijom.
Ovaj izbor je poboljšao iskustvo igrača i pojednostavio razvoj igre, omogućavajući timu da se fokusira na usavršavanje dizajna igre umesto na zadatke portovanja za različite platforme.
Obezbeđivanje trilogije Final Fantasy 7 Remake kao PlayStation ekskluzive je velika pobeda za Sony. Prema Christianu Svenssonu, potpredsedniku za poslove sa sadržajem trećih strana u Sony Entertainment, to naglašava istorijski značaj originalne igre i njen doprinos oblikovanju PlayStation iskustva.
Svensson prepoznaje značaj udruživanja sa partnerima trećih strana, što je odigralo ključnu ulogu u uspehu originalnog PlayStationa. On objašnjava da ovaj naglasak na radu sa eksternim developerima direktno se odnosi na njihovu saradnju na Final Fantasy 7 Rebirth.
Ekskluzivnost se direktno povezuje sa načinom na koji smo radili zajedno na FF7 Rebirth.
-Christian Svensson
Pored toga, on naglašava da je odluka da igra bude PlayStation ekskluziva bila zajednička odluka od početka projekta ‘Remake’.
Ova ekskluzivnost je značajna, posebno s obzirom na to da Sony nema planirane glavne first-party naslove za PlayStation 5 u 2024. godini.
Sporazum o ekskluzivnosti osigurava da trilogija ostane na PlayStation konzolama neko vreme. Međutim, tačan vremenski okvir još nije otkriven.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.