Capcom će ovog meseca debitovati sa svojom prvom igrom od 70 dolara. U mnogim aspektima, ova igra je slična svom prethodniku, uključujući ukupnu dužinu. Međutim, Capcom je takođe napravio nekoliko promena u formuli.
Uprkos razlikama, obe igre ostaju posvećene iskustvu RPG-a za jednog igrača. Prema Capcomu, nema planova za dodavanje multiplayera igri. Tokom nedavnog intervjua sa Automation Media, producent igre, Yoshiaki Hirabayashi, i direktor, Hideaki Itsuno, razgovarali su o više funkcija igre.
Kada su pitali o potencijalnom dodavanju multiplejera RPG-u, direktor igre je izjavio da Capcom ne razmišlja o dodavanju multiplayer funkcija igri.
Koncept originalne igre bio je da se uključe zabavni elementi igranja dok se uklanjaju sve muke online igara. – Hideaki Itsuno
On je priznao pozitivne strane online igara, ali je Capcom postavio cilj da stvori čisto offline iskustvo sa Dragon’s Dogma 2. Stoga je u ovom slučaju nastavak sličan svom prethodniku. Iako koncept kooperativnog iskustva u masivnom RPG-u otvorenog sveta zvuči privlačno, direktor Hideaki Itsuno namerava da isporuči svoju originalnu viziju bez forsiranja dodatnog multiplayer-a.