Call of Duty Warzone je bio poslednji veliki hit battle royale žanra koji je obogatio industriju. Od 2020. godine, ovaj mod igre se razvio na više načina, sa originalnom verzijom koja više nije igriva na konzolama ili računarima nakon što je zamenjena sa Warzone 2.0.
U međuvremenu, Activision je nedavno predstavio battle royale na mobilnim uređajima. Nazvan Call of Duty Warzone Mobile, ovaj proizvod izgleda da je odmah postao hit, sa izveštajima koji navode da je Activision već zaradio milione.
Prema Pocketgamer-u, naslov je zaradio impresivnih 1,4 miliona dolara u prvih četiri dana. Prvo stigavši na mobilne uređaje 21. marta, Activision je pronašao još jedan hit.
Call of Duty Warzone Mobile je takođe pokrenut dan ranije u određenim regionima. Uzimajući u obzir dodatni dan, battle royale je imao ukupnu zaradu od oko 1,6 miliona dolara. Većina ove zarade dolazi iz SAD, sa regionom koji čini nešto manje od polovine potrošnje.
Uprkos impresivnim brojkama, novi naslov i dalje zaostaje za svog prethodnika. Call of Duty Mobile, još jedna besplatna ponuda od Activisiona, generisala je oko 3 puta više prihoda u prvih četiri dana, zaradivši 4,2 miliona dolara.
Međutim, sa obe igre koje rade zajedno umesto da se takmiče, Activision izgleda da je dodao još jednu kravu muzaru svom mobilnom odeljku.
Kao i Call of Duty Mobile, očekujemo da će Warzone Mobile biti podržan još mnogo godina. Obe igre nude drugačiji ukus, zadržavajući igrače angažovane kroz jedinstveno obećanje mobilnog gejmpleja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.