Hellblade 2 je nesumnjivo jedna od najiščekivanijih igara iz Xbox studija ove godine. Igra je manje od dva meseca udaljena od izlaska, a uzbuđenje raste iz dana u dan.
Prvi naslov u franšizi pružio je neverovatno filmsko iskustvo. Očekuje se da će Hellblade 2 nadmašiti to iskustvo. Ninja Theory je napravio razne promene kako bi osigurao neuporedivo uranjanje, upoređujući igru sa indie filmom.
Šef studija Ninja Theory, Dominic Mathhes, u intervjuu za Gamesradar, napravio je analogiju sa indie filmovima da bi opisao celokupno iskustvo.
Hellblade 2 je kvalitetan nezavisni film.
-Dominic Mathhes
Dan Attwell, direktor umetnosti okruženja, naglasio je težnju tima ka realizmu u Hellblade 2, eliminisanjem kamera i HUD elemenata. Uprkos izazovima koje ovaj pristup postavlja, Attwell je potvrdio njihovu posvećenost ovim izborima dizajna.
Osim toga, istakao je značajno povećanje upotrebe fotogrametrije, od jednog slučaja u Hellblade: Senua’s Sacrifice do preko 370 u Hellblade 2, sve sa ciljem poboljšanja iskustva uranjanja.
Ovaj uvid pruža uvid u značajne razlike koje možemo očekivati u nastavku. Prva igra u franšizi, uprkos niskom budžetu, dobro se pokazala, zbog čega mnogi očekuju velike stvari od Hellblade 2.
Tim je čak zaključao broj frejmova na 30FPS u potrazi za ovim filmskim iskustvom.
Sa Microsoftovim resursima na raspolaganju developeru Ninja Theory, tim ima veliki budžet sa kojim može da radi.
To je omogućilo studiju da se istakne u pogledu kinematografije, vizuala i imerzije. Kombinovanjem ovih ciljeva sa Unreal Engine 5, Hellblade 2 izgleda kao vizuelno remek-delo u nastajanju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.