Cena za igre je obično bila 60 dolara, ali su developeri povećali cenu na 70 dolara, što mnogima nije prijalo. Od kako je došlo do ovog povećanja cene, neke igre su uspele da opravdaju trošak, dok druge, poput Skull and Bones, nisu ispunile očekivanja.
Sa tim rečenim, moglo bi doći do još jednog povećanja cene. CEO Embracera je otkrio da bi igre mogle koštati više od 70 dolara.
Ovo nije izjava za sve igre, jer je CEO izjavio da bi neki naslovi sa više sadržaja mogli imati veću cenu.
Govoreći za GamesIndustry.biz, CEO Lars Wingefors je otkrio da korporacija razmatra povećanje cena igara u budućnosti. Veruje da povećanje cena nije nemoguće, ali niko to još nije probao.
Ako napravite ogromni RPG, da li bi potrošač bio voljan da plati više? To je nešto o čemu smo raspravljali.
-Lars Wingefors
Dalje otkriva da ako neko zaista to proba, onda će na tržište doći više proizvoda poput tog.
Ovo se već pokazalo kao tačno u prošlosti. PlayStation je bio među prvima koji su uveli cenu od 70 dolara, ali su se brzo pridružili Nintendo, Capcom i drugi i učinili ovu cenu standardnom.
Međutim, ovo je samo razmatranje jer je CEO rekao da će Embracer Group zadržati iste cene. Nije jasno koja će kompanija pokušati da postavi ovaj trend, ali mislimo da bi to mogao da uradi Rockstar sa predstojećim GTA 6.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.