Igrači Star War Outlaws će moći da završe igru za otprilike 30 sati, prema kreativnom direktoru Julianu Gerightiju.
U intervjuu sa VGC nakon velikog otkrivanja igre na Ubisoft Forward showcase u ponedeljak, Gerighty je razgovarao o tome koliko će dugo trebati da se igra završi, kao i o odluci da se izreže značajna funkcija iz Massiveove originalne vizije za naslov.
“Veoma, veoma rano, odlučili smo da će ovo biti avantura zlatne trajanja od 25, 30 sati, 50 sati, 60 sati za kompletiste, i to je, za čoveka sa porodicom i poslom, još uvek prilično vreme.
“Ali to nije epski Assassin’s Creed, sa 200 sati gejmpleja, tako da nam to omogućava da se zaista fokusiramo na detalje, omogućava nam da se fokusiramo, možda sa manjim timom, na izvršavanje nečega što je upravljivo.”
VGC je takođe pitao Gerightija da li je Massive bio u mogućnosti da stavi sve u igru što je originalno želeo, ili su neki aspekti njegove vizije morali biti kompromitovani na bilo koji način.
“Kao kreator, veliki sam zagovornik postavljanja početne vizije koja je uzbudljiva, ambiciozna i ostvariva,” rekao je on. “Super je važno osigurati da svi koji rade na igri rade u istom pravcu prema istom cilju.
“Na The Division, The Division 2 i Star Wars Outlaws, ta vizija je više-manje poštovana, mislim 95% poštovana. Dodate su neke stvari, promenjeno je ili uklonjeno nekoliko stvari, ali vrlo, vrlo malo.
“Pa, na primer, uklonjeno – želeli smo plivanje, poput prvih nekoliko iteracija predloga koje smo uradili, voleli bismo da smo imali plivanje. To nije moguće, animacija je rekla, to nije moguće u smislu obima. Dakle, OK, možemo živeti bez toga, ćemo se snaći bez toga, ima puno drugih stvari koje možemo istražiti.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.