Tokom poslednje generacije ili tako nešto, Xbox je stavljao sve veći naglasak na svoju platformu za cloud gaming, sa Microsoftom koji nastavlja da ažurira i poboljšava svoju uslugu za streaming igara putem xCloud (do neke mere). U nedavnom intervjuu sa Phil Spencerom, predsednikom Microsoft Gaminga, otkriveno je da je cloud gaming na Xboxu porastao za 50% godišnje.
U intervjuu koji je sproveo HipHopGamer, Phil Spencer je upitan “kakva je tvoja vizija u pogledu Xbox Game Pass-a, Samsung [cloud gaming], i dalje?” na šta je Spencer odgovorio: “Cloud gaming za nas raste 50% godišnje.”
Naravno, vredi napomenuti da, iako je povećanje od 50% prilično veliko, nemamo tačne brojeve šta ovaj rast znači u kontekstu. Da li je to povećanje sa 2% na 3%, ili sa 30% na 45%? Ne znamo.
Ipak, čini se da postoji tržište za cloud gaming – čak i ako se čini da ne rezonuje sa osnovnim igračima na konzolama/PC-u.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
