Starfield je imao zanimljivu putanju. Nakon opsežne i dugotrajne marketinške strategije, igra je pokrenuta sa velikim interesovanjem, privukavši više od 10 miliona igrača u prvom mesecu. Međutim, od tada je rast znatno usporio, sa samo 4 miliona dodatnih igrača koji su ušli u njegov svemir.
U intervjuu koji je sproveo YouTuber MrMattyPlays, fokusiran na Bethesda, Todd Howard je ponudio ažuriranje o trenutnom statusu različitih franšiza Bethesda Game Studios, posebno Starfield, rekavši:
“Sada imamo tri velike franšize [Fallout, The Elder Scrolls, Starfield]. Starfield sa preko 14 miliona igrača, prosečno vreme igranja preko 40 sati po igraču. Imamo pune ruke posla brinući se o svim ovim igračima i franšizama.”
Iako 14 miliona igrača nije mala stvar, to ukazuje na prilično brz i značajan pad interesa. Kao što je pomenuto, Starfield je privukao više od 10 miliona igrača u prvom mesecu nakon izlaska u septembru.
Zatim je trebalo još 2 meseca da igra premaši 12 miliona igrača. Ovo najnovije ažuriranje otkriva da je igri od tada trebalo još 6 meseci da pređe sa 12 na 14 miliona.
Ponovo, ovo su veliki brojevi, ali s obzirom na činjenicu da se ovaj statistički podatak odnosi na sve igrače, a ne samo na prodate kopije – i da je Starfield imao veliki Game Pass podsticaj – sigurno je pretpostaviti da su prodaje bile relativno niske. Biće zanimljivo videti da li će predstojeći Shattered Space ekspanzija promeniti stvari.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.