Keiichiro Toyama je dobro poznata ličnost u industriji video igara, kreator čuvene franšize Silent Hill uz kultne favorite Gravity Rush i Siren. Toyamina predstojeća igra Slitterhead iznenadila je mnoge tokom Summer Game Festa kada je otkriveno da je mnogo više orijentisana na akciju u poređenju sa Silent Hillom. Prema kreatoru, Slitterhead je zapravo reinterpretacija Siren „kao moderne akcione igre.“
U intervjuu koji je sproveo Famitsu (i preveo Automaton), Keiichiro Toyama je bio ispitan o predstojećem Slitterheadu. Igra koja treba da izađe 8. novembra, izgleda kao spoj svih njegovih prethodnih kreacija, opisujući „fundamentalni koncept“ naslova kao „reinterpretaciju Sirena kao moderne akcione igre.“
Inspiracije iz Sirena su jasne, jer i on i Slitterhead vama omogućavaju da se uključite u umove/tela NPC likova. Međutim, za razliku od Siren, Slitterhead će vam tada omogućiti da aktivno kontrolišete ove igrače – od kojih će mnogi imati jedinstvene borbene sposobnosti.
Dugogodišnji fanovi serijala Siren biće zadovoljni Slitterheadom, jer je Toyama otkrio da će funkcija „sightjacking“ uključivati određene elemente „kao formu fan servisa“ za one koji znaju.
Gravity Rush serijal je dokazao da Toyama zna kako da napravi igru sa jedinstvenim i privlačnim borbenim trikom/funkcijom. Nadamo se da će se Slitterhead u dugom roku pamtiti po mnogo čemu više nego samo po čudnom nazivu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.