Industrija video igara se brzo transformiše u kolosalnu ekonomsku silu. Prema nedavnoj analizi Bain & Company, globalni prihodi od igara trebalo bi da dostignu više od 300 milijardi dolara do 2027. godine.
Svet igara se brzo menja. Besplatne igre sa mikrotransakcijama i sve više novca potrošenog u industriji preoblikuju način na koji igramo.
Industrija video igara će postati dominantna snaga u globalnom pejzažu zabave.
Očekuje se ogroman rast prihoda na globalnom tržištu igara do 2027. godine. Bain & Company predviđa da će do 2027. prihodi skočiti sa 184 milijarde dolara u 2023. na nevjerovatnih 307 milijardi dolara.
Ovaj rast predstavlja godišnje povećanje od 9%. Mladi igrači od 13 do 17 godina igraju važnu ulogu u podsticanju ovog porasta, posvećujući 40% više svog slobodnog vremena igranju igara umesto bavljenju drugim aktivnostima za razonodu.
Pandemija COVID-19 je značajno pojačala industriju, ubrzavajući njen rast jer su ljudi tražili zabavu i društvenu povezanost tokom lockdowna. Ovaj porast vjerovatno dolazi da ostane, jer mnogi novi igrači uživaju u igrama čak i kada se restrikcije pandemije popuste.
Kupovine u igri i pretplatničke usluge postaju sve češće, pružajući developerima raznolike tokove prihoda. Igre poput Genshin Impact i Apex Legends duguju svoj uspeh freemium modelu, dok pretplate, iako ih niko nije baš privoleo, i dalje dobijaju na značaju.
Mobilno igranje i dalje predvodi tržište, zahvaljujući tome što više ljudi nego ikada koristi pametne telefone. Godine 2022., mobilni gejming je činio preko 40% zarade industrije, a očekuje se da će taj udeo i dalje rasti.
Lak pristup, pogodnost i značajni naslovi koji stižu na pametne telefone privlače sve veću grupu igrača.
Štaviše, uzbuđenje oko lansiranja novih igara poboljšava snažan finansijski izgled industrije. Očekuje se da će velika izdanja kao što je GTA 6 zaraditi milijarde, i oboriti rekorde po pitanju prihoda u gejming industriji.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.