Mikrotransakcije su često kontroverzne u industriji video igara. Kupovine unutar igre, bez obzira da li su čisto estetske prirode ili nude prednost u multiplayer modu, se obično gledaju negativno.
Iako su kontroverzne, milioni ljudi širom sveta kupuju mikrotransakcije. Novi izveštaj dalje objašnjava zašto je ovaj trend monetizacije toliko popularan, a podaci sugerišu da je 82% američkih igrača kupovalo predmete unutar igre prošle godine.
Podaci iz Comscoreovog izveštaja “State of Gaming” navode da je 62% odraslih osoba starijih od 18 godina igralo igre u Sjedinjenim Državama prošle godine.
Prelazeći na mikrotransakcije, izveštaj navodi da je više od 80% igrača kupilo predmete unutar igre u besplatnim naslovima. To uključuje igre poput Call of Duty: Warzone, Fortnite i Apex Legends, poznate po svojim skinovima i borbenim propusnicama.
Iako mnogi igrači i dalje kritikuju takve prakse, kao što se vidi u nedavnom ogorčenju povodom Apex Legendsa, većina podržava izdavače. Zapravo, može se tvrditi da oni ohrabruju druge da ih slede.
Sa faktorom uspeha od 80%, ove mikrotransakcije svake godine zarade milijarde dolara. To je delimično razlog zašto studiji poput EA još ozbiljnije žele da se bave “igre kao usluga” modelom.
Iako su ovi podaci ograničeni na SAD, spremni smo da se kladimo da statistike nisu previše različite u drugim delovima sveta, kao što je Velika Britanija.
Na drugom mestu, izveštaj ističe da se fanovi igara takođe bave ovim hobijem na različitim platformama. Prema izveštajima, oni su 2023. godine proveli oko 45 milijardi sati na sajtovima i aplikacijama za igre.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.