PC

CEO studija iza Warframe objašnjava brojne neuspehe live-service igara

Posted on

Dok je usvajanje live service modela kao modela za igre počelo da dobija veliku popularnost tek pre nekoliko godina, postoji mnogo primera uspešnih live-service iskustava više od decenije. Jedna takva priča o uspehu je Warframe kompanije Digital Extremes. Više od 11 godina od početnog objavljivanja igre, izvršni direktor studija otkrio je zašto toliko mnogo pokušaja live-service modela propada.

U intervjuu koji je vodio VGC, Steve Sinclair – izvršni direktor Digital Extremes – je izjavio: “Oni [izdavači] misle da je objavljivanje ključno, a to nije. Imaju finansijski način da budu uporni, a nikada to ne rade. Izađe, ne uspe i oni ga odbace.”

Sinclair je nastavio: “Zar nije sramota kada uložite toliko godina svog života u iteriranje tih sistema ili izgradnju tehnologije ili izgradnju početka zajednice, a onda se uplašite kada vidite da brojevi padaju i odlazite. Videli smo ovo sa neverovatnim izdanjima koja mislim da imaju ogroman potencijal, i mislim da oni prebrzo odustaju.”

Kako je već pomenuto, Warframe radi već više od 11 godina i u tom periodu je uspešno održao i čak stekao ogromnu publiku – toliko da su mogli da održe godišnju konvenciju fanova za Warframe od 2016. godine.

S obzirom da je 2024. već videla objavljivanje i propast mnogih naizgled neuspešnih naslova live-service modela, bilo bi zanimljivo videti koji od njih će na kraju dobiti podršku koja im je potrebna da bi uspeli.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version