Activision Blizzard je ponovo pomogao u pokretanju Microsoftove gaming divizije u njegovim najnovijim finansijskim rezultatima, uprkos značajnom padu prodaje Xbox hardvera.
Za tri meseca koja su se završila 30. juna 2024. godine, prihodi od igara porasli su za 44% na godišnjem nivou, saopštio je Microsoft u utorak, što uključuje 48 poena neto uticaja od Activisiona. Bez akvizicije, prihodi od igara pali bi za 4%.
Prihodi od Xbox hardvera pali su za 42% na godišnjem nivou, ali su prihodi od Xbox sadržaja i usluga, koji uključuju Xbox Game Pass, porasli za 61% ovog kvartala. Ponovo, većina ovoga (58 poena neto uticaja) dolazi od Activision Blizzard.
“Naša paleta sadržaja nikada nije bila jača”, rekao je on. “Predstavili smo rekordnih 30 novih naslova na našem showcase-u ovog kvartala. 18 od njih, kao što je Call of Duty: Black Ops 6, biće dostupno na Game Passu.
“Pretplatnici Game Pass Ultimate sada mogu da strimuju igre direktno na uređajima koje već imaju, uključujući i od prošlog meseca, Amazon Fire TV. Konačno, donosimo naše franšize novoj publici.
“Fallout je debitovao kao TV serija na Amazon Prime-u ovog kvartala. Bio je to drugi najgledaniji šou na platformi ikada, a sati provedeni na Game Pass-u za Fallout povećani su skoro pet puta.”
Početkom ovog meseca Microsoft je povećao cene Xbox Game Passa i najavio planove da uvede novi standardni nivo pretplate koji ne uključuje izdanja prvog dana.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.