Nedavno je počela pripremna faza (pre-patch) za veliko proširenje World of Warcrafta, The War Within, koja donosi novi događaj u igri i nekoliko velikih sistemskih ažuriranja koja transformišu određene aspekte igre. Međutim, igrači imaju neke probleme sa načinom na koji je Blizzard postavio stvari.
Pre-patch za World of Warcraft: The War Within je dostupan svim igračima, a ne samo onima koji su prednaručili proširenje, i uključuje nekoliko velikih ažuriranja. Sistem Warbanda iz proširenja, poboljšanja transmogrifikacije i ažuriranja letećih jahanja, donoseći sistem jahanja zmajeva na mnogo širi spektar jahanja.
Što se tiče sadržaja, pre-patch uključuje jedan veliki dodatak, događaj Radiant Echoes, koji igračima daje šansu da se suoče sa nizom bosseva u različitim zonama kako bi dobili ograničene planinske jahanje, novu opremu za hvatanje kako bi pomogli u procesu nivoisanja, kozmetiku i još mnogo toga.
Međutim, sa ovim događajima koji se odvijaju sa dugim tajmerima od 90 minuta između njih, igrači izražavaju frustraciju zbog grinda. Ovo je nešto što je Blizzardov Diablo tim morao da nauči sa aspektima Diablo 4, što je dovelo do velikih promena u završnici igre. Sada se igrači suočavaju sa sličnim frustracijama zbog vremenskih ograničenja u ovom događaju u WoW-u.
Igrači se nadaju da će Blizzard poboljšati šansu za dobijanje traženih predmeta u ovim događajima i možda čak skratiti tajmer između pojavljivanja novih događaja.
Moraćemo da sačekamo i vidimo kako će Blizzard reagovati, ali to će morati da uradi brzo, jer je lansiranje The War Within-a takođe pred vratima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.