Star Wars Outlaws, kao i razne druge Ubisoft igre, imao je svoj deo kontroverzi ove godine. Za početak, fanovi nisu bili previše naklonjeni sistemu monetizacije igre i modelu lika. Pregledi su takođe bili prilično negativni u početku, ali su najnoviji utisci bili ohrabrujući.
Dok su mnogi bili srećni što su videli ovu naglu promenu, čini se da se Ubisoft oslonio na odvođenje kreatora sadržaja u Disneyland u nadi da će dobiti pozitivnije utiske.
Prošlog meseca su različiti uticajni ljudi, uključujući strimere i jutjubere, potvrdili da su im zaista organizovani VIP obilasci Disneylenda kao deo promocije Star Wars Outlaws.
Tipično je da veliki izdavači odvedu takve uticajne ljude kada je u toku preview događaj. Međutim, čini se da je Ubisoft prešao dodatnu milju i odveo ih na veliko putovanje nakon prvog dana gejmpleja i intervjua.
Štaviše, evropski kreatori sadržaja su potvrdili da su odvedeni i na krstarenje, što dodatno ističe kako je poslednji talas pregleda bio mnogo više od samo sesije igranja koja se proširila na interakciju sa developerima.
Ovi postupci su postavili pitanje da li Ubisoft potencijalno pokušava da stekne naklonost uticajnih ljudi takvim postupcima. Kao što je ranije pomenuto, Star Wars Outlaws je video iznenađujuće negativnu štampu ne tako davno.
Iako su neki kreatori sadržaja izašli i rekli da im nije plaćeno, fanovi su izrazili sumnju u autentičnost njihovog najnovijeg izveštavanja o Star Wars Outlaws.
Prethodno je izdavač potvrdio da je Star Wars Outlaws imao najveći marketinški budžet za bilo koju od svojih igara. VIP tura se navodno kreće od 450 do 900 dolara po satu, što je prilično skup poduhvat kao marketinški napor.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.