Vesti

The Callisto Protocol – još jedna žrtva žurbe?

Posted on

Igra The Callisto Protocol, objavljena krajem 2022. godine, bila je duhovni naslednik omiljenog serijala Dead Space, pošto je dolazila od tvorca originalne trilogije horora preživljavanja, Glena Skofilda. Nažalost, The Callisto Protocol nije uspeo da opravda očekivanja pri izlasku. Međutim, prema Šofildu, to je bilo zbog toga što su ga nadređeni primorali na prerano lansiranje.

U intervjuu koji je vodio Dan Alen Gejming (a preneo PCGamesN), Šofild je seo da progovori o svemu o ‘The Callisto Protocolu’ i pritiscima Kovida i razvoja, kreiranju ‘Dead Spacea’ i režiranju tri igre iz serijala ‘Call of Duty'”.

Kao deo ovog intervjua, bivši osnivač/CEO studija Striking Distance otkrio je da je nesrećni The Callisto Protocol bio prinuđen da izađe ranije nego što je bilo planirano, rekavši:

Zaista mi se svidelo da radim sa [izdavаčem Kraftonom] prvih nekoliko godina. To je bilo zaista poslednjih godinu dana. Otišli smo na berzu i to je stavio užasan pritisak na kompaniju, na odbor direktora i sve ostale. A onda su oni [Krafton] verovatno stavili pritisak na nas.

Šofild je nastavio: “Hteo sam još otprilike tri i po meseca. Verovao sam da će tako biti. U oktobru ili septembru ’21. mi je rečeno ‘Dobićeš vreme. Stavi šta god hoćeš u igru.’ Tako da sam proveo te božićne praznike samo dizajnirajući i dolazeći do ideja sa nekim od momaka. A onda dođe januar i neki od ljudi iz [Kraftona] dođu i samo kažu ‘ne, ne, ne. To je decembar 2022’.”

Ovo je naravno dovelo do velikog broja problema, a Šofild je objasnio: “Nije kao da vas košta manje novca jer izlazite tri meseca ranije, jer da sam samo nastavio onako kako je išlo, ne bih morao da dodajem nikoga. Ali ako želite da se to završi, to znači da moram da ubrzam sve za tri i po meseca, što znači da moram da natrpam ljude ovde.”

Nažalost, ova žurba je dovela do toga da je nekoliko planiranih ideja odsečeno, uključujući četiri bossa i dva tipa neprijatelja. Iako je “The Callisto Protocol” pogodio neke na prava mesta, opšti sentiment oko igre je bio blago razočaranje. Čini se da greška nije bila zbog Striking Distance Studiosa ni Šofilda, već, kao obično, zbog mešanja izdavača. Kompletan intervju se može naći ispod.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version