Rimejk Final Fantasy VII iz PS1 ere možda je najambiciozniji projekat Square Enixa do sada, pri čemu se klasik iz 1997. godine ponovo rađa u obliku reimaginirane trilogije. Dok su prva dva dela koristila Epicov Unreal Engine 4 kao svoju osnovu, završni deo trilogije bi mogao da se nadogradi na najnoviji i najbolji UE5.
U intervjuu koji je sproveo japanski časopis “cgworld” i koji je preveo korisnik Twittera Genki_JPN, direktor za Final Fantasy 7 Rebirth – Naoki Hamaguchi – otkrio je da tim “razmatra korišćenje Unreal Engine 5 za finalnu igru”, ali veruju da fanovi najviše žele “da isporuče igru u dobrom stanju što je pre moguće”.
Međutim, konačan izbor će na kraju zavisiti od toga “da li će biti brže prebaciti se na drugi engine ili je najbolje da se sve uradi odjednom kao što je sada”.
S obzirom na to da su prethodne igre FF7 Remake koristile Unreal Engine 4, nadogradnja na UE5 bi bila mnogo jednostavnija nego prelazak na potpuno drugačiji engine – i mogla bi da reši vizuelne probleme viđene kod Rebirth. Međutim, moraćemo da sačekamo i vidimo na šta će se tim odlučiti.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.