Od kada je izašao poslednji trejler za Silent Hill 2 Remake, dobio je mešovit prijem od fanova. Većina njih je verovala da igra nije završena i da su developeri trebali da je odlože.
Nakon toga, Bloober Team je okrivio Konami za loš marketing naslova. Developeri su i dalje bili sigurni u remake i zamolili fanove da im daju šansu. Na veliko iznenađenje svih, nedavne recenzije su bile prilično pozitivne.
Dok su nedavni snimci rimejka razočarali većinu fanova, trominutni story trejler pokazuje pozitivniji pogled na rad Bloober Teama. Različite publikacije su takođe mogle da podele svoje iskustvo sa Silent Hill 2 nakon nekoliko sati praktičnog vremena.
Prema ovim publikacijama, Konami uči od najboljih, a remake dobija isti tretman kao Capcomov rad. Developeri imaju dva cilja sa projektom, a jedan je da se izvine klasičnim fanovima što su ostavili franšizu iza sebe.
Drugi je da predstavi naslov novoj generaciji igrača koji nisu čuli ili ne znaju mnogo o franšizi. Stoga je bilo potrebno dati moderan pečat rimejku, a čini se da je tim to dobro uradio.
Većina pregleda priznaje da Silent Hill 2 Remake nije najbolje izgledao po marketinškim snimcima. Međutim, oni navode da je stvarna igra mnogo bolja od trejlera koje su fanovi videli.
Stoga je najbolje ne suditi o radu Bloober Teama na osnovu ranijih snimaka gejmpleja. Čini se da je tim odradio solidan posao u zadovoljavanju klasičnih i novih igrača.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.