Stalker 2 je u razvoju već dugo vremena. Uprkos krizi i nesrećnih događaja u svojoj zemlji, GSC Game World je skoro završio svoj razvoj, a tim nije pravio kompromise.
Developer je takođe otkrio da Stalker 2 ima ogromnu mapu za koju će trebati preko 100 sati da se istraži. Tim je ranije izjavio da će glavna priča trajati oko 40 sati.
U intervjuu sa GamesRadarom, Yevhenii Kulyk je izjavio da je razvoj mape bio veoma izazovan zadatak. Jedna stvar je stvoriti mapu ovako ogromnu, a druga je da je zadržite pamtljivom i zanimljivom.
Kulyk je otkrio da oni nisu uopšte koristili proceduralnu generaciju sa mapom. Proceduralna generacija je metoda dizajna igre gde možete da zalepite već napravljene elemente u različite delove mape kako biste smanjili period razvoja.
“Zaista je velika (mapa), ali mi skoro nismo koristili nikakvu proceduralnu generaciju za svet.”
- Yevhenii Kulyk
Umesto toga, svi elementi u igri su ručno napravljeni, tako da nijedna dva objekta, sobe ili druge stvari neće imati slično pozicioniranje. Ovo je impresivno i pokazuje količinu posvećenosti i strasti koja je uložena u razvoj.
Štaviše, Kulyk je takođe otkrio da su mnogo radili na podešavanju igre. Čak i sada, oni koriste povratne informacije fanova sa Gamescom štanda kako bi iskustvo učinili još boljim.
Igra je takođe dizajnirana na način koji zadovoljava i nove i povratnike. Čak i protagonista, Skif, ne zna šta se dešava jer je veoma nov u zoni. Dakle, iskustvo će biti isto za nove igrače.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.