Vesti

Xbox Series S je jako “dosadan za optimizaciju”, otkriva developer

Posted on

Sa 9. generacijom konzola, Microsoft je odlučio da krene zanimljivim putem sa svojom strategijom konzola – objavljivanjem dva sistema istovremeno na polarnim krajevima spektra snage. U godinama od tada, videli smo da se neki developeri muče da donesu svoje igre na Xbox zbog Series S. Dodajući dodatno gorivo na vatru, još jedan dev je sada otkrio svoje sopstvene borbe sa sistemom.

U odgovoru na uspeh najnovijeg multiplatformskog naslova koji je propustio lansiranje na Xboxu zbog Series S – Black Myth: Wukong – Del Walker, umetnik koji je radio širom industrije (uključujući Naughty Dog; Rocksteady i Respawn Entertainment) imao je ovo da kaže:

“Želim da Series S nikada nije postojao, čoveče. Toliko je dosadno optimizovati za tu konzolu – očekujem da ćemo nažalost videti više lansiranja igara koje će preskočiti Xbox u budućnosti”, dodajući da “jednostavno NE volim da moram da optimizujem igre trenutne generacije za tu konzolu i želim da nikada nije postojala. Xbox Series X je neverovatan komad hardvera, fantastična konzola.”

Nudići malo više o specifičnostima, Walker je dodao: “Želim da ljudi razumeju da to nije zbog igre. To je samo dosadno napraviti visoku igru sa kompleksnim AI, VFX, naprednom fizikom, optimizacijom, sistemima čestica, dinamičnim zahtevima memorije, itd. itd., a zatim sve to iseći kako bi se igralo isto na Xbox S.”

Kako je pomenuto, prilično je nekoliko igara sada preskočilo Xbox ili je stiglo kasnije zbog Series S, sa najznačajnijim Baldur’s Gate 3 i pomenutim Black Myth: Wukong.

Dok se Xbox Series S možda činio kao dobra ideja u to vreme, čini se da je sistem naišao na prilično nekoliko neplaniranih problema.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version