Bobo, vidi šta ti ćale radio – Star Wars: Bounty Hunter recenzija

Predivno je videti kada se igra za koju smo mislili da će zauvek ostati ”zarobljena” na nekoj prastaroj konzoli zapravo pojavi na novijim platformama ili čak na PC-u. To su najčešće izdanja sa unapređenom grafikom ili portovi koji su jednostavno optimizovani za noviji hardver, ali u retkim slučajevima dobijamo i kompletan remaster ili bar dovoljno sređenu verziju sa poboljšanim gejmpejom i quality of life dodacima. Jedna takva igra je Star Wars: Bounty Hunter.

Pre legendarnog Boba Fetta, galaksijom je harao još legendarniji Django Fett. Avantura koju ćemo ovde iskusiti će otkriti zašto je baš on odabran da postane osnova za celu armiju klonova. Nećemo samo loviti zlikovce, nego ćemo se sukobiti sa velikim rivalom i veoma opasnim korisnikom sile, a upoznaćemo i nekoliko interesantnih saveznika.

Gejmplej u Star Wars: Bounty Hunter ponajviše podseća na platformerske avanture iz ranih 2000-ih. No čak i za to vreme, nivoi su dizajnirani veoma vertikalno, a sa opcijama koje vam igra pruža, pogotovu kad nabavite jetpack, možete posetiti neke zaista zanimljive lokacije. Iako je igra ranije već dobila izdanje za PlayStation 4, ova verzija je znatno naprednija, kako u vizuelnom tako i u aspektu gejmpleja. Pre toga, hajde da pojasnimo kako igra zapravo funkcioniše.

Tokom vaše potrage za određenim metama, posetićete neistražene predele dubokog svemira. Za hvatanje ili uklanjanje protivnika ćete koristiti praktično svu opremu koju Mandalorijan poseduje i koju je Django koristio u filmovima. Od kabla za obmotavanje protivnika, skenera i bacača plamena do njegovih čuvenih pištolja i oružja koje možete pokupiti od palih protivnika, na raspolaganju ćete imati veoma bogat arsenal. Skeniranje i kabl će igrati posebnu ulogu prilikom identifikovanja i hvatanja sporednih ucenjenih glava, što otključava dodatni sadržaj nevezan za gejmplej i priču. U igri ne postoji sistem za unapređivanje opreme, koji vam zapravo i nije neophodan pošto ćete već u startu imati sve što vam je potrebno.

Sada možemo da se fokusiramo na najveću promenu u odnosu na nostalgičan original koja će verovatno oduševiti sve koji su ga igrali davnih dana. Naime, jedan od legendarnih problema ove igre su bile njene kontrole. Iako ovaj remaster omogućava da isprobate stare, takođe ćete imati izbor novih, modernih, kontrola koje znatno poboljšavaju iskustvo. Ipak, novo izdanje ne rešava baš sve probleme na ovom planu – brzo prebacivanje sa jednog gedžeta na drugi i dalje manjka, pogotovu kad usred pucnjave pokušavate da skenirate protivnike i da uhvatite traženu metu. Ali za razliku od onoga što smo imali pre dvadeset godina, ovo je apsolutno predivno unapređenje.

Vizuelni stil je ostao isti sa starim nostalgičnim setom boja i generalnim dizajnom, ali je zato doteran i ispoliran po modernim standardima, što se najviše primećuje na Djangovom oklopu. Za razliku od remastera prve tri Tomb Raider igre, ovde nećete imati opciju da se prebacite sa moderne na staru grafiku. Audio podlogu krase klasični Star Wars zvučni efekti koji će vam biti i te kako poznati – droidi, blasteri, Django, sve je na mestu.

Što se mana tiče, ponovo ću se dotaći kontrola ali u kontekstu platforme na kojoj sam testirao igru. Nintendo Switch je posebno problematičan jer developeri nisu uveli žiroskopsko nišanjenje, koje bi i te kako poboljšalo svaki vatreni okršaj u igri. Sa druge strane, kamera će vam biti veći neprijatelj nego sami neprijatelji.

Star Wars: Bounty Hunter je originalna Mandalorijan igra koju je skoro svaki Star Wars fan želeo da vidi u novom izdanju, bilo da se radi o rimejku ili nastavku. Najbolju šansu smo imali sa Star Wars 1313 ali to se nažalost neće desiti. Svakako, ako ste ljubitelj Mandalorijan serije ili Star Wars franšize uopšte, Star Wars: Bounty Hunter ne smete propustiti.

Star Wars: Bounty Hunter je dostupan za PC, Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X

Igru ustupio: Sandbox Strategies

Star Wars: Bounty Hunter