GSC Game World je suočen sa brojnim izazovima u pokušaju da dovede STALKER 2 do kraja, zahvaljujući velikom delu tekućem ratu u domovini studija, Ukrajini. Sa igrom koja je konačno zakazana za izlazak krajem novembra, tim je sada detaljno opisao svoje mnoge post-launch planove; uključujući multiplayer mod.
U intervjuu sprovedenom od strane Wccftech-a, STALKER 2 producent – Slava Lukyanenka – otkrio je niz velikih funkcija koje će stići u nekom trenutku nakon lansiranja, rekavši:
“Imaćemo softverski ray tracing. Što se tiče hardverskog ray tracinga, prerano je za nas, ali eksperimentišemo sa tim. Trudimo se da ga imamo na datum izlaska, ali je veoma malo verovatno da ćete ga imati pri lansiranju. Ali NVIDIA DLSS će biti tu.”
Diskutujući o istoriji STALKER serijala sa mod podrškom, Lukyanenka je potvrdio da će funkcija naći svoj put u nadolazeći nastavak, navodeći “nakon izlaska, ne mogu da kažem kada tačno, ali želimo da to uradimo što je moguće bliže datumu izlaska, imaćemo zvaničnu mod podršku. Kuvamo neke nove, zanimljive inicijative za sledeću godinu. Trudimo se da podržimo i PC i konzolu.”
Konačno, tim je takođe govorio o svojim planovima za multiplayer mod, ponovo potvrđujući činjenicu da će stići u nekom trenutku nakon lansiranja, rekavši “Pretpostavlja se da je to ažuriranje nakon izlaska. Ali za sada, pravimo single player što je moguće poliraniji. Sve što je povezano sa multiplayerom verovatno pripada našoj post-launch fazi, tako da jednostavno nemamo ažuriranje o tome sada.”
STALKER 2 se oblikuje da bude odlična igra čak i pri lansiranju, međutim navedeni dodaci koji će stići u nekom trenutku nakon 20. novembra će verovatno pomoći u cilju dugotrajnosti igre.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.