Mnogi sitni detalji su već potvrdili da je Black Myth: Wukong masivan uspeh u svakom smislu te reči. Međutim, novi izveštaj od Video Game Insights dalje potvrđuje tu ideju.
Sugeriše se da je prva AAA produkcija studija Game Science već zaradila skoro milijardu dolara.
RPG je sada očigledno zaradio 879 miliona dolara u bruto prihodu samo na Steamu, sa neverovatnim prosečnim vremenom igranja od 31,9 sati u vreme izveštavanja.
Takođe je uspeo da održi aktivne brojeve igrača u stotinama hiljada u bilo kom datom trenutku. Izveštaj procenjuje oko 18 miliona ukupnih prodaja, tako da bi zvaničan update prodaje mogao da usledi dovoljno brzo.
Prema SteamDB statistici, najviši sve vreme aktivni broj igrača je dostigao 2,4 miliona pre 14 dana. Bez obzira na to, 24-časovni aktivni brojevi igrača su dosledno pogodili preko milion, sa najvišim brojevima koji su se posmatrali tokom vikenda.
Pored toga, više podataka koji su deljeni na društvenoj mreži X otkrivaju da Kina kao tržište trenutno čini 76% Black Myth: Wukong prodaje, koja je iznosila više od 80% kada je unos lansiran.
Za one koji nisu u toku, Black Myth: Wukong je već pokazao znake uspeha pre svog lansiranja, sa divljenjem pre-release prodaje i miliona wishlista. Zatim je razbio 10 miliona prodaja u samo prva tri dana, čineći ga jednim od najbrže prodatih naslova koji su ikada izašli.
Stoga, novi izveštaj o 850 miliona dolara bruto prihoda zarađenog samo od Steama ne deluje tako nerealno. Međutim, i dalje predlažemo da uzmete brojke sa rezervom.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.