Gadgets

HORIPAD Turbo – Zelda recenzija

HORIPAD-Turbo-Zelda-PH1

Odabir odgovarajućeg gejmpeda, važan je izbor za svakog igrača. Kada su u pitanju konzole, naravno zvanični kontroler je često i najbolji izbor. Ali kako Nintendo Switch dolazi samo uz dva Joy-Con upravljača koji često umeju da budu nezgodni za igranje na televizoru, kupovina zvaničnog Pro kontrolera ili adekvatne zamene je po mom mišljenju od apsolutnog imperativa. Pa dok prva opcija nudi svakako najbolje ali i papreno skupo rešenje, danas je preda mnom jedna daleko jeftinija solucija koja vrši odličan posao.

Horipad Turbo kontroler je licenciran od strane Nintenda što u samom startu obećava kvalitet. U pitanju je gejmped sa kablom, što može odbiti igrače za koje je bežična konekcija nešto bez čega ne mogu da zamisle život poslednjih dvadesetak godina. Sa pozitivne strane, dužina kabla od tri metra zadovoljiće potrebe i najzahtevnijih korisnika. Osim ukoliko svoje konzole ne koriste prikačene na bioskopsko platno, pa im je potreban zvanični serviser da razvlači kablove preko bioskopske sale. Loše šale na stranu, ukoliko niste poznati kao neko ko se spotiče o kablove, ovo nije tako veliki minus.

Džojstik je izuzetno lagan što može da deluje kao manjak kvaliteta, ali zapravo sugeriše nedostatak „sadržaja“ ispod šasije. Horipad Turbo ne poseduje funkcije vibracije, NFC kao ni žiroskop za kontrole osetljive na pokret. Ukoliko prosto ne možete da živite bez tih funkcija, ovaj kontroler verovatno nije dobar izbor za vas.

Po pitanju ergonomičnosti, ovo je jedan od prijatnijih gejmpeda za držanje u ruci. Plastika je čvrsta, finiš je mat pa vam sigurno neće s lakoćom skliznuti iz ruku, a oblik izuzetno podseća na Xbox One kontroler. Analogne palice pružaju osećaj kvalitetne izrade ali su istovremeno i za nijansu osetljivije nego što bi to bilo poželjno. Malo otpora bi umnogome doprinelo preciznosti pri igranju.

S obzirom da je u pitanju proizvod licenciran od strane Nintenda, proizvođač je imao i dozvolu da koristi pravi „D-pad“ odnosno krstić koji je baš onakav kakav bi i trebalo da bude. Igranje 2D platformi ili tuča, izuzetno je prijatno uz ovaj kontroler. Ostali dugmići pružaju jednako dobar utisak, osim kada su u pitanju pomoćne komande odnosno plus, minus, home i slično. Pritiskanje istih deluje kao da u ruci držite neku malo kvalitetniju igračku, no na svu sreću ovo ne kvari celo iskustvo.

Od opcija koje nećete pronaći na zvaničnom gejmpedu, imamo turbo funkciju pomoću koje svako dugme može da simulira brzo pritiskanje. Ovo je opcija koja je retko kada korisna ali može da bude dobar dodatak, tako da je njeno postojanje ovde na mestu. Bar kao neka vrsta zamene za funkcije koje nedostaju.

Takođe, Horipad Turbo je moguće koristiti i na računaru. Ali ovo naravno zavisi od igre do igre, dok je igranje na emulatorima gotovo u svakom obliku podržano.

U moje ruke je stigla bela verzija kontrolera sa maslinasto zelenim dugmićima, što čini poprilično atraktivnu kombinaciju. A prisutna je i veoma suptilna sličica Linka iz serijala igara o Legendi o Zeldi na desnom rukohvatu kao i „Triforce“ simbol na vrhu kontrolera. Vizuelno, gejmped izgleda jako lepo a moguće je nabaviti ga i u crnoj varijanti sa „Super Mario“ motivima.

Iz svega priloženog, jasno je šta je proizvođač želeo da postigne sa ovim proizvodom. U pitanju je džojstik kompromisa, gde su izbačene one funkcije koje nisu najvažnije za igranje, a zamenjene su pristupačnijom cenom i solidnim kvalitetom.

Ukoliko ne želite da posegnete za još jeftinijim, kineskim solucijama koje je lako nabaviti i koje imaju još više opcija, već vas zanima izdržljiv i kvalitetan gejmped koji će nesumnjivo dugo trajati, Horipad Turbo je dobar izbor. A ujedno ga je veoma lako preporučiti ljudima koji znaju tačno šta žele od svojih kontrolera.

Proizvod za svrhu recenzije ustupio: CD Media